sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Böö:))

Heii:))


Vihdoinkin jaksoin tänne tulla kirjoittamaan jotain:DD Eli siis en ole pitkiin aikoihin käynyt tänne mitään kirjoittamassa, miknä nyt olettekin varmaan huomanneet.. :D Mutta siis niin, nyt minulla kummiskin olisi tarkoitus tänne ruveta vähän useammin kirjoitteleemaan (ainakin yritän) edes kaksi kertaa viikossa. Mutta siis, ei minulla olisi tänne kyllä ollutkaan mitään erityistä kirjoittelemista, kun ei ole kynsiäkään kerennyt tekemään, kuin ihan joitain perus yksivärisiä kummajaisia:DD Mutta nyt olen taas alkanut niitä enemmän lakkailla.. Onneksi. Ja alan myös kirjoittelemaan tänne blogiini vähän enemmän muustakin kuin kynsistä, mutta mistä, sen tulette khyllä huomaamaan:DD Ja sitten vielä, muutin vähän tätä blogini ulkoasua, olin jo kyllästynyt siihen edelliseen:DD Toviottavasti tämä ei nyt ihan hirveä ole.. :))


Mutta siis tälläistä tällä kertaa ja loppuun vielä yhdet kynnet, mitkä ei nyt mitenkään erikoiset ole D: Ihan tavalliset liila liukuvärjäykset ja siis, nuo kynnethän minulla oli laivalla (joopatijoo) ja siis tuon kuvan taustasta ei nyt mitenkään kannata välittää :DD






Mutta siis, seuraavan postaukseen:))   Heiheeii :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti